- SRB
- ENG
Želite da prodate voće u Kinu? Spremite se za CHINA FRUIT LOGISTIC-u
Stručna podrška: Đorđe Simović, novinar i urednik portala Poljoprivreda info
Kao franšiza mnogo poznatijeg sajma u Berlinu, CHINA FRUIT LOGISTICA, koja će se održati u Šangajskom izložbenom i konferencijskom centru World Expo, okupiće kineske trgovce povezujući ih sa vodećim igračima u sektoru globalne trgovine voćem i povrćem.
Godinama slušamo upozoravajuće poruke kako je za domaće voće tržište EU, pa i Rusije, sve skučenije. Pošto se voćnjaci podižu na period od 20, 30 i više godina, našim izvozno orijentisanim voćarima ostaje da potraže neka nova tržišta - Severna Afrika, Indija, Kina? Sa ovom poslednjom se najviše licitira. Da “opipaju” tamošnje tržište naši izvoznici će biti u prilici u period od 29-31. maja u Šangaju na CHINA FRUIT LOGISTIC-i. Realnije kao posetioci nego kao izlagači.
Vodeći sajam u Kini za trgovinu svežim voćem i povrćem
O značaju ovog sajma Vilfried Volbold, generalni direktor Global Produce Events iz Šangaja je rekao: “Uz FRUIT LOGISTIC-u u Berlinu i ASIA FRUIT LOGISTIC-u u Hong Kongu, na sajmu CHINA FRUIT LOGISTICA okupićemo najbolje u globalnom poslu sa voćem i povrćem. Nudimo najbolje analize, inovacije i umrežavanje. Mi pomažemo kompanijama da najbolje posluju u Kini.” Pored prisustvovanja izložbenom delu, posetioci CHINA FRUIT LOGISTICA imaće besplatan pristup forumu FRESH PRODUCE FORUM CHINA, trodelnoj konferenciji koja je od izuzetne koristi za strateška planiranja. Na Forumu će govoriti 40 lokalnih i međunarodnih stručnjaka. Na glavnoj bini, posetioci mogu da učestvuju u velikom konferencijskom programu koji pruža strateški uvid u goruće teme i specifičnosti poslovanja u Kini. Na ekspertskoj sceni, posetioci će moći da steknu praktična dostignuća u radionicama o tehnologiji, marketingu, pakovanju i logistici. U međuvremenu, Media Studio će upriličiti kratke intervjue sa ključnim ličnostima u ovom biznisu.
Više od 2.000 velikih trgovaca prisustvovalo je inaguracionom izdanju CHINA FRUIT LOGISTICA 2018. Više od 80 % došlo je iz 25 provincija širom Kine. CHINA FRUIT LOGISTICA ulaže veliki novac kako bi na sajam privukla najznačajnije kupce iz Kine. Plan je da sajmu prisustvuje više od 300 ključnih kupaca svežeg voća i povrća iz svake kineske pokrajine.
Kineska nagla potražnja za visokokvalitetnim svežim proizvodima podstiče sve veće trgovinske i investicione mogućnosti za globalno poslovanje svežim voćem i povrćem. Pred kinesku Novu godinu nezasita potražnja u Kini podstakla je ogromne investicije u čileanski izvoz kako bi se stvorio najveći svetski trgovački put trešnje. Osim trešanja, stonog grožđa i tropskog voća, na kinesko tržište uoči Lunarnih novogodišnjih svečanosti ubrzano ulaze bobičasto voće i avokado, ali njihova potrošnja raste tokom cele godine.
Porodica FRUIT LOGISTICA
Sajam ASIA FRUIT LOGISTICA, će biti održan od 4-6. septembra 2019. godine na sajmu AsiaWorld-Expo u Hong Kongu. Naredni Sajam u Berlinu, FRUIT LOGISTICA, koji je vodeći svetski sajam za poslovanje svežim proizvodima, održaće se 5-7. februara 2020. godine u Berlin Expo Centru u Nemačkoj.
Bilten "Za našu zemlju", broj 75, mart 2019.